Vše, co za něco stojí, není jedoduché

středa 29. října 2014

My Morning Workout

Jak jsem se zmiňovala v některém ze včerejších článků, tak jsem si vytvořila vlastní cvičení. Na dnešní ráno. Ale v průběhu jsem ho trochu poupravila, tak nevím, jestli si ještě vzpomenu jak přesně.

Cvičení:
2 min walk (+rozehřátí)
200x jumping jacks
1min run
150x jumping jacks
2min run
100x jumping jacks
3min run
50x jumping jacks

5min run

50x jumping jacks
2min run
100x jumping jacks
1min run
150x jumping jacks
:30s run
200x jumping jacks

Celkem mi to zabralo 22min a několik vteřin. A můj běh byl někdy rychlejší a jindy pomalejší...tak jak jsem potřebovala. Ale zvládla jsem to dobře. Nezdálo se mi to zas kdovíjak složité. Nechci tu tvrdit, že to snad bylo jednoduché...ale nejspíš bych zvládla i něco těžšího. O trošku :D

Takže pro dnešek ještě 9000x jumping jacks a 500 zkracovaček (to už je zas jiná výzva xD Ale tu sem asi ani psát nebudu)

Za půl hodinku si asi půjdu dát pár těch jumping jacks. Musím počkat, než mi vytráví oběd, no. Momentálně se celkem nudím. Třeba se nějak zabavím :-)

Vy se zatím mějte, pá! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat