Vše, co za něco stojí, není jedoduché

úterý 11. listopadu 2014

11.11.

Jídelníček:
Snídaně: bílý jogurt, 2 jabl. palačinky
Svačina: dalamánek celoz. s ramou, sýrem a salámem
Oběd: 2 jabl. palačinky, menší jablko, 1 makovníček, 5xcelozr. rohlíček
Večeře: 6xcelozr.rohlíček, 1/2 okurky, mrkev

Ten celozr. rohlíček má jinej název. Ale je to velký asi jako ty rohlíčky na Vánoce. Ani jsem neměla v plánu to jíst, ale přišla babička a přinesla to s sebou. Naštěstí babička vaří fakt zdravě, takže mi to nijak příšerně neuškodí. Ale zatím jsem nad mým limitem. Večer mám dělat ještě výzvy a taky budu chodit :D

Pohyb: obvyklá chůze
Za 25min: 4min rozcvička, 95sec plank, 110x šikmý sed-leh (obě strany), 110x zkracovačky, 590x jumping jacks, 175x unožení (obě nohy)
+1h 30min chůze
+1h chůze
A teď chodím taky, ale doplňovat už to nebudu :-)

3 komentáře:

  1. Jj jsem to já, fotka ze dneška, ale fotky vždy zkreslují. :) Ale děkuji ti moc :)
    No to nejsou, dost sacharidů ale byla to nouzovka jelikož mi došlo celozr. pečivo :D Ale neřeším, lepší jak čokoláda. Jinak jídelníček supr a ty celozr. rohlíčky kolik mají asi gramů? a mmmm dala sis makovníček joooo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. jo přešly sice ne sami, ale s pomocí masírování:) jj, budou jednoduché neboj ;)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jíš a tím dalamánkem jsi mi připomněla, že bych si ho brzy taky měla dopřát.:)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat