Vše, co za něco stojí, není jedoduché

středa 12. listopadu 2014

12.11.

Jídelníček:
Snídaně: bílý jogurt s ovesnými vločkami, 2 mandarinky
Svačina: celozr. bageta s ramou, salámem a sýrem, 1kousek kaki
Oběd: Aljašská treska (1kus) s malou porcí brambor a rajčatem
Svačina: mandarinka, 1ks makovce
Večeře: müsli s mlékem, kousek okurky a 4 plátky sýru

Pohyb: obvyklá chůze,
Za 30min: 5min rozcvička, 180x unožení (obě nohy), 615x jumping jacks, 100sec plank, 115x zkracovačky, 115x šikmý sed-leh (obě strany)
+1h chůze
+2h chůze

Svoji lenost (co se psaní týče) jsem už překonala. Dnešek byl vcelku fajn, ve škole byla pohoda. Ale ten můj jídelníček zrovna moc fajn není. Každopádně jsem nepřekročila svůj limit. A podle kalorických tabulek jsem přijmula celkem vyváženě bílkovin, sacharidů atp.
Jo, mimochodem, teď jsem si ještě stanovila, že nic z těch složek potravy nepřesáhne 100%. (Myslím tím ty sacharidy, vlákninu atp.) No to je fuk :D

Mamka se mě zase vyptávala na jakou chci školu. Párkrát jsem jí málem poslala někam. Protože, když jsem řekla "nevím", tak se za pár minut zeptala znovu. A pak mlela něco o gymplu, to už mě začínala srát. Vím, že už mi nezbývá moc času, ale tak když to ještě nevím, tak se zbláznit nemusí. Stejně až si něco vyberu, bude mě chtít "nenápadně" přemluvit k nějaké jiné školy. Určitě k průmce, která je poblíž. Jen proto, že tam chodí můj bratr. Já tam nechci už jen z principu. Je tam kdovíkolik oborů...vždyť se tam pořádně nemůžou každému věnovat. A prostě tam nechci! :D
No naštěstí jsem po celou tu dobu mlčela a snažila se zůstat klidná. Povedlo se :D Radši přejdu k dalšímu...

Poslední dobou mám strašně štípanců. Beztak mi do pokoje vletěl komár. Pořád mi přibývají. -,- Je to strašný. Svědí to :-( Ale v pokoji jsem žádnýho komára ještě neviděla.

Zítra mi odpadá odpoledko. Stejně přijedu jako bych ho měla, ale aspoň nebudu jen sedět ve třídě. Budu nejspíš chodit. Nebo stát, ale radši bych brala tu chůzi.

Hned mám lepší náladu, když jsem to všechno napsala.

A jak se máte vy? :-)

3 komentáře:

  1. Ale jdi ty i dnešní jídelníček se mi moc líbí.:)
    Jsem ráda, že už mám školu za sebou a tohle rozhodování kam dál nemusím řešit, to byl taky pro mě dost nervák. :D ale zvládla jsi to dobře a přeji,ať si vybereš něco co tě bude bavit. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jídelníček máš pěkný:) Děkuju za komentář, kaki miluju:)) Promiň, nestíhám teď číst žádné články a mrzí mě to, ale slibuju, že si to přečtu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec si nemyslím že by jídelníček byl nějak špatný, je super. :) A s tou školou tě chápu, taky jsem se nemohla rozhodnout a když už jsem se rozhodla tak mi jak naschvál ten obor uzavřeli, nice. :D Jinak se mám fajn, ale už jen počítám dny do výplaty abych si mohla konečně nakoupit 65464kg zeleniny a ovoce, ryby, celozrnný chléb, jogurty apod. .:))

    OdpovědětVymazat