Vše, co za něco stojí, není jedoduché

neděle 9. listopadu 2014

9.11.

Jídelníček:
Snídaně: 2kousky buchty (Polský mazurek), 2 mandarinky
Oběd: kuřecí stehno s bramborama, jablko
2kousky buchty
Svačina: bílý jogurt se skořicí, lžičkou p. medu
Večeře: 2rajčata, okurka, 5plátků salámu, mandarinka

Ani mě netrápí ta dnešní snídaně. Ráno jsem na váze měla 55kg, takže to bylo jako moje odměna. :D Ale k tomu obědu jsem si to mohla odpustit. Vážně nevím, proč jsem to snědla. Prostě jsem na něco měla chuť a kolem té buchty jsem prošla tak 100x, takže jsem neodolala. Ani nevím, proč se tu snažím vymlouvat se. Snědla jsem to, musím přidat pohyb. Konec.
Teď, večer, se dost divím, že i přes večeři jsem se vešla do mého limitu. I když jsem teda dneska přidala chůzi, což jsem musela udělat. Překvapivě mám dnešní jídelníček vyvážený :-D Takže už jsem zas zcela v pohodě.

Pohyb: obvyklá chůze,
+3h chůze
Za 24min: 4min rozcvička, 90sec plank, 105x zkracovačky, 105x šikmý sed-leh (na obě strany), 165x unožení (obě nohy), 545x jumping jacks (teď si nejsem tak jistá počet...)
+1h chůze

Ta chůze není tak úplně v kuse, ale žádný hodně velký pauzy mezi tím nejsou, jinak bych to napsala zvlášť.

3 komentáře:

  1. Máš to moc pěkné náhoudou! Já vždycky kdy něco upeču, tak toho pak sním moc... :) Jednou za čas vůbec nevadí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to není jednou za čas, ale každou neděli :-( Postupně se to budu snažit snižovat. :D

      Vymazat
  2. Moc ti gratuluji k tak pěkné váze, jen tak dál. ;) Moc chutně jíš. ;)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat