Vše, co za něco stojí, není jedoduché

sobota 8. listopadu 2014

Sourozenci

Celkem se teď nudím. Původně jsem si plánovala procházku, jenže už od rána dost leje. A to mi úplně překazilo plány.
Kromě toho mě bolí pravé oko, nebo si spíš myslím, že jsou to dutiny. Takže budu nejspíš brzy nachlazená. Snažím se tomu poslední dobou dost předcházet, ale asi se tomu nedá nikdy stroprocentně vyhnout. Snad se to jen rychle přežene, nebo ještě líp, nic z toho nebude.
Ale o tom jsem psát nechtěla. Chtěla jsem vám přiblížit moji rodinu, zatím jen sourozence. A zatím jen mýho bratra, už jen to bude vyčerpávající. :D

Začnu tím starším, mým bratrem. Letos má dělat maturitu, ale zatím na to dost sere a jsem si jistá, že nepřečetl ani jednu z těch knížek k maturitám, ze kterých bude dostávat otázky. Ani se nijak převratně neučí. Ale není to ten typ, který by byl věčně někde venku a tam by se bavil. Je pořád zalezlý doma, kdyby nemusel chodit do školy, asi by za měsíc trávil jen deset minut venku. Většinou je u sebe v pokoji, kde má svoji největší lásku-počítač. O prázdninách ho nechával non-stop zapnutý, teď ho teda vypíná, když chodí do tý školy. Ale jeho představa dobře stráveného času spočívá v tom, že si najde nějakou hru a tu pak hraje tak dlouho, dokud ho baví. Samozřejmě má i nějaké pauzy. Na jídlo a pití. Takže si dojde dolů do kuchyně se najíst a napít. Ale když je mamka doma, chce po ní, aby mu nachystala jídlo. Až tak je línej. Občas mívá i jiné pauzy, to se jde dívat na tv. Někdy, když má světlé chvilky, jde dělat i něco jiného, ale nikdy nic náročného.
A teď, k jeho hlubším problémům, alespoň jak to vnímám já. Zdá se mi, že je víc v pubertě, než já, a to mu bude 19let. Před cca dvěma rokama to bylo horší, to ho naštvala každá blbost. Teď ho naštve jen otázka ohledně jeho spolužácích (současných i bývalých) a pak už jen věci, který by nejspíš naštvaly i mě. Pak, myslí si, že je dospělý, což trochu nepodporují slova, která jsem psala výš. K tomu byl na brigádě jen v jeden čas (asi týden) a víc na ni nechtěl. Bože, to nechápu. Ta brigáda byla hodně výhodná, dostával tam na hodinu víc, než mamka. A často teď říká, že zůstane v mamahotelu, ale myslím, že jen ze srandy. Prý už má nějaký plán, co dělat, až udělá maturitu. Celkem mě to zajímá.
Hodně věcí, který udělám nebo řeknu, bere jako drzost. Ale tak v polovině se mýlí. Stejně to nikdy nepochopím, nedokážu k němu chovat něco jako respekt, dokud se nezačne chovat normálně.

Abych nezůstala jen u negativních věcí, občas se s ním dá dobře a hlavně normálně mluvit. Když má dobrou (hodně dobrou) náladu, je v pohodě. A hlavně posledních pár měsíců se mi zdá, že se přeci jen chová trochu dospěleji.
Chtěla jsem napsat ještě něco, ale teď mi to vypadlo. :D Takže to by stačilo.

V podstatě ho tady pomlouvám, já vím, ale je to lepší, než pomlouvat ho někde mezi lidma, který ho znají, nebo ví, o koho se jedná. Prostě jsem to potřebovala někam napsat.
:D

1 komentář:

  1. Snad to s tvým bráchou dopadne dobře a tu maturitu udělá.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat